Julai 13, 2014

Home » , , , , , , , , » TESTIMONI KULIT MENAWAN CIKGU ELEVONA

TESTIMONI KULIT MENAWAN CIKGU ELEVONA

Entry kali ni, saya nak share pula testimoni Cgu Elevona atau lebih mesra saya panggil Avona. Saya mula mengenali beliau dari IPG Keningau 2011 ketika sama-sama mengambil kursus KPLI TESL 2011.

Beliau secara semulajadi memiliki kulit yang sangat cerah namun agak sensitif dengan sinaran matahari dan produk wajah. Oleh sebab itu, pigmentasi agak ketara pada wajahnya.

Dipaparkan ialah imej sebelum dan selepas menggunakan suplemen shaklee untuk kulit cantik. Disebabkan tahap lecur akibat sinaran matahari agak teruk, Avona terus mencuba Shaklee Collagen Powder. Selepas minum kolagen, saki baki dari dari sachet kolagen ni, beliau bubuh jer kat muka.

Hasilnya memang SUPERB kan walaupun Avona baru ambil 10 sachet Shaklee Collagen Powder.
Eye bag dan dark circle pun memang "Bye Bye Darling" terus.SO GORGEOUS KAN... SO GLOWING.. SO JELESSSSSSS

Habis collagen tu, beliau disiplin pula mengamalkan ESP, Vitamin C dan Vitamin E sehingga ke hari ni. Oh yer, she also use SHAKLEE FACIAL CARE iaitu Nutriwhite. JELES sungguh admin tengok. INI TIDAK ADIL!!Nanti saya pun nak share juga result suplemen shaklee untuk kulit saya. :)

Kawan-kawan semua pun cubalah...sesuai untuk semua tau. From teen to elderly, man and ladies.

Berminat untuk cuba, anda boleh terus menghubungi saya atau cikgu Elevona (klik pada tab menu PENGEDAR SHAKLEE .

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

TQ for leaving your comment. Feel free to revisit B.B