Julai 19, 2014

Home » , , , , » TESTIMONI HEALING CRISIS VITALEA LYDIANA JAPIUS

TESTIMONI HEALING CRISIS VITALEA LYDIANA JAPIUS

Entry kali ni, Admin Mell nak kongsi pula tentang testimoni si cantik manis SID Lydiana Japius. Beliau saya suka panggil "sis" sebab beliau merupakan junior saya di SMK Tenghilan.Jangan tak tau, sis saya ni dari kelas terbaik kat sekolah dulu.Hehe. Bertemu semula di FB, borak-borak pasal suplemen shaklee dan kesihatan beliau.Akhirnya sekarang ni dah join shaklee bersama saya.

OK, baru-baru ni (bukan kg.Baru Baru yer :) sis Lydia ada ambil "VITALEA".  Vitalea ni kalau korang nak tau, multivitamin dan multimineral paling lengkap. Ianya multivitamin yang PERTAMA DI DUNIA mula-mula sekali dihasilkan oleh Dr. Forest Shaklee.

Hari pertama ambil vitalea, sis Lydia claim simptom ini:
-pening memanjang
-rasa nak muntah
-nafas laju


Hari kedua dan ketiga:
-timbul jerawat (bab jerawat ni, hampir meng'give up'kan beliau. Maklumlah hari bahagia si cantik ni menjelang tiba.hehe)
-pening yang on off sampailah masuk masa nak tidur.


Bila saya tanya pengambilan air cukup tak?Beliau kata cukup.
Saya turut explain pada beliau, yang vitalea mengandungi estrak alfalfa  yang bertindak untuk detoks toksin tubuh. Based on pengambilan alfalfa dulu, sis lydia kata dia pening-pening around 3 days jugakla.

Antara pencerahan yang saya kongsikan dengan beliau:
-simptom dan tempoh healing crisis adalah berbeza bagi setiap orang
- Simptom healing crisis berlaku  apabila toksin atau sel-sel abnormal diransang oleh suplemen untuk tujuan penyembuhan.
- Kurangkan dos suplemen.Bagi sis Lydia saya cadangkan beliau ambil half tablet sahaja. 


Bagi badan serasi dengan vitalea.
-Teruskan makan suplemen jangan stop.
-Banyakkan minum air
-Berfikiran positif dan tenang


Akhirnya, hari keempat beliau text saya. Healing crisis dah berakhirnya.Memang she sounds so happy and become more confident to spread the goodness of Shaklee to her circle.

So bagi anda yang mengalami keadaan (simptom atau result) yang tidak seperti yang diharapkan apabila mengamalkan produk Shaklee, rilex dan bawa bersabar. Your body is adjusting to become healthier. Sebelum memilih mana-mana suplemen, WAJIB minta konsultasi dengan ejen Shaklee anda.
Berminat untuk mencuba mana-mana produk Shaklee. Anda boleh terus menghubungi SID Lydia Jays atau saya SID Mary Jaungin (Melly).

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

TQ for leaving your comment. Feel free to revisit B.B