April 12, 2015

Home » , , , , , » Kelebihan menjadi Ahli Shaklee: Silap tafsir, anda bukan salesman

Kelebihan menjadi Ahli Shaklee: Silap tafsir, anda bukan salesman



Entri kali ni Admin Mell nak pecahkan rahsia pula, kelebihan mendaftar sebagai ahli Shaklee. Tak ramai SID yang bagitau. Tapi saya nak anda at least MAKLUM tentang ini.

Bila saya ajak customer menjadi ahli, respon biasa yang saya terima ialah:

  • Sorry  Mell, saya tak reti sangat bab bab menjual ni.
  • Ala, so saya kena jual barang ker?
  • Tiada skill nak promote barang ni?
  • Saya malas lah nak jual2 ni.
Attention semua. Menjadi ahli Shaklee tidak bermaksud anda HARUS menjadi salesman. Silakan terus membaca kerana saya nak dedahkan anda realiti sebenar apabila berdaftar menjadi ahli Shaklee yang sah bersama saya.

1) Anda menikmati suplemen FREE setiap bulan apabila berkongsi membeli suplemen.

Contoh: Vitalea. Beli 3 percuma 1.

So, anda bolehlah dapatkan kawan-kawan yang ingin membeli  3 unit vitalea. Maka vitalea ke-4 menjadi milik anda FOR FREE.

2) Anda menikmati CASH BACK atau pulangan tunai .

Sekiranya anda sudah mendaftar dan memiliki ID (nombor lesen keahlian seumur hidup), anda layak menerima cash back sekiranya pembelian di bawah ID anda mencapai mata point tertentu. 

To make it simple, anda beli suplemen  dan Shaklee akan memberi penghargaan kepada pelanggannya. Anda beli suplemen, Shaklee pula bayar pada anda. BEST!!

Buat pengetahuan semua, ID keahlian anda boleh ditarik di bawah sebab-sebab kritikal. Nak tahu jenis sebab kritikal, bolehlah PM Mell ye.

3) Mendapat Penjimatan Harga Ahli

Perbezaan harga ahli dengan harga runcit adalah sangat ketara ya. Sebab tu saya sangat gatal hati, mengajak customer saya untuk mendaftar menjadi ahli Shaklee. Sama seperti saya yang dapat BERJIMAT , saya juga NAK ANDA DAPAT BERJIMAT. Boleh jer, saya diamkan, tapi rasa bersalah jika tak kongsikan faedah  keahlian ini.

Contohnya, ralat kos membeli 2 unit ESP pada harga runcit sebenarnya sudah melayakkan anda mendaftar keahlian. ATAU apabila anda membeli produk Shaklee sehingga mencapai mata point 200 UV anda LAYAK LAYAK LAYAK dan BERHAK mendapat keahlian percuma. Wow, rahsia besar terbongkar. Gerenti lepas ni, ramai orang Shaklee pm, "Mell, kenapa bagitau public?"

Sometimes, ejen Shaklee menjual barangan dalam range antara harga ahli hingga harga bukan ahli. Sebab tu, adalah laqngkah bijak untuk survey terlebih dahulu. ATAU, sebelum membuat pembelian MINTA UNTUK DIDAFTARKAN SEBAGAI AHLI DAHULU.

4) Menikmati SUPER EXTRA PENJIMATAN HARGA

Eh? Macam mana pula tu? Harga ahli dah murah dan jimat, boleh jimatttt lagi? YES. Sekiranya anda berdaftar melalui saya, anda akan menikmati penjimatan apabila berkongsi membeli produk promosi pada bulan promosi.

Setiap bulan, Shaklee mengadakan promosi seperti:


  • Buy 6 free 1
  • Buy 3 free 1
  • Buy twin pack with 5 % discount
5) BERPELUANG MENERIMA KONSULTASI FREE SEUMUR HIDUP

Selepas anda menjadi ahli bersama keluarga Shaklee saya. 24 jam sehari? Maksudnya tengah malam whatAps pun boleh ke? YES. Anda berhak untuk mendapatkan konsultasi pada  bila-bila masa. Kerana saya bertanggung jawab terhadap kesihatan anda bersama suplemen Shaklee.

6)KEMUDAHAN MENDAPATKAN PRODUK ANDA TANPA MELALUI PENGEPOSAN

Kos pengeposan Shaklee untuk Sabah, Sarawak dan Labuan ialah RM20 ( GST + RM1.20) dan RM10 (GST +RM0.60) untuk Semenanjung Malaysia. 

Berita baik buat warga Sabah especially di Tuaran dan Tenghilan, kini anda boleh mendapatkan stok in hand terus daripada saya. So tak perlu lagi lah tunggu bungkusan daripada Mr. Postman. JIMAT JIMAT dan TERUS JIMAT.

Saya juga mempunyai rangkaian keluarga Shaklee yang besar di Semenanjung, Sabah, Sarawak dan Labuan. Area Sabah sahaja, memang ramai ahli aktif yang sedia berkhidmat untuk anda.

UMS, Alam Mesra, Penampang, Kota Belud dan banyak lagi. Jemput whatAps  0133403848 saya untuk mengetahui ejen di lokasi anda.

7) KEMUDAHAN AKSES MAKLUMAT ATAS TALIAN SHAKLEE

Menjadi ahli Shaklee, anda berpeluang untuk mengakses maklumat seperti 
  • maklumat produk, 
  • berhubung dengan nutritionist Shaklee, 
  • tips kecantikan dan kesihatan, 
  • cara hidup sihat, 
  • khidmat memesan produk
  • Mengetahui promosi terkini dengan cepat
  • dan lain-lain
portal rasmi Shaklee Malaysia >> https://shaklee2u.com.my

my humble blog >> baraitborneo.blogspot.com

Thank you for reading:)



Anda boleh SMS/ Whatsapps/ Call di 0133403848. 

COD Kota Kinabalu, Telipok, Tuaran, Tamparuli, Tenghilan dan Kota Belud.
Boleh juga lawat page saya di Facebook. KLIK SINI


Tiada ulasan :

Catat Ulasan

TQ for leaving your comment. Feel free to revisit B.B