Mac 15, 2015

Home » » Cadangan Solusi Jerawat Hormon

Cadangan Solusi Jerawat Hormon



Adakah anda mengalami jerawat hormon? Pernahkah anda sedar bahawa remaja adalah dua kali lebih berkemungkinan untuk mengalami jerawat daripada orang dewasa? 


Apabila anda mengambil kira hakikat bahawa remaja yang melalui akil baligh (punca turun naik dalam kadar hormon) , masalah jerawat hormon adalah sesuatu yang normal. 

Malangnya, bagi sesetengah orang dewasa, jerawat hormon tidak berakhir walaupun sudah melewati akil baligh. Jerawat hormon boleh berlaku berterusan sehingga individu  itu meningkat dewasa, dan kadang-kadang ia boleh mengambil bertahun untuk seseorang untuk menyedari bahawa ketidakseimbangan hormon adalah punca jerawat dewasa mereka.

Wanita biasanya lebih cenderung untuk mengalami jerawat hormon berbanding lelaki (kaum lelaki juga boleh menjadi mangsa jerawat hormon). Mengapa wanita lebih cenderung mengalami jerawat hormon? Jawapannya, wanita secara berterusan mengalami keadaan  turun naik hormon (kitaran haid, putus haid, dan lain-lain) .
Mengapa rawatan jerawat biasa tidak akan benar-benar berfungsi untuk jerawat hormon?


Walaupun rawatan biasa boleh membantu dalam merawat kudis jerawat sedia ada dan jerawat baru muncul, ia tidak akan benar-benar mengurangkan jerawat hormon. 

Dalam usaha untuk merawat dan mencegah jerawat hormon anda mesti merawat punca penyebab, iaitu ketidakseimbangan hormon. Sehingga hormon adalah terkawal dan dikawal ke paras normal, jerawat hormon akan berterusan walaupun usaha yang besar untuk mengubatinya biasanya menggunakan produk yang mengandungi seperti Benzoyl Peroxide atau Asid Salicylic. Oxy merupakan contoh terdekat.

KLIK SINI Kenal pasti Masalah Jerawat Hormon


1. GLA Complex Shaklee
  • Memberi keseimbangan hormon kepada anda, agar jerawat hormon dapat di atasi.
  • Memberi kesan glowing dan flawless kepada kulit kerana mengandungi vitamin E yang melembapkan kulit dan mengecutkan luka akibat jerawat.
KLIK SINI -GLA untuk lelaki
KLIK SINI - Kelebihan dan Kebaikan GLA

2. ESP dan Zinc Complex
  • Memulihkan parut dan kudis lama jerawat hormon.
  • Tempoh  masa dan kadar pemulihan parut adalah berbeza-beza bagi setiap individu bergantung kepada usia parut, usia individu dan dietary individu.
  • Suplemen ini bertindak dari dalam kulit dimana ianya membina dan memperbaiki sel-sel kulit yang telah rosak.
KLIK SINIKelebihan dan Kebaikan ESP
KLIK SINIKelebihan dan Kebaikan zinc

3.Garlic
  • Antibiotik semulajadi untuk membunuh kuman atau bakteria yang mungkin menular pada jerawat hormon anda.
KLIK SINIKelebihan dan Kebaikan Garlic

4. Alfalfa Complex
  • Detoks toksin yang tersimpan dalam tubuh anda bertahun-tahun.
  • Detoks juga penting untuk menyediakan tubuh anda dalam keadaan yang paling bersih untuk menyerap kebaikan kesemua suplemen organik di atas.
KLIK SINIKelebihan dan Kebaikan Alfalfa Complex

Untuk konsultasi peribadi yang mesra, anda boleh terus menghubungi saya.

Mesej/WhatApps: 0133403848
Atau lawat saya di FB Page Baraitborneo Kedai Vitamin Tuaran






Tiada ulasan :

Catat Ulasan

TQ for leaving your comment. Feel free to revisit B.B