Ogos 03, 2014

Home » » GLA untuk lelaki

GLA untuk lelaki

by Mary Jaungin @ Melly

Ramai beranggapan GLA shaklee hanya untuk wanita. Silap silap silap. In fact, GLA baik untuk lelaki,  warga emasa dan kanak-kanak. GLA shaklee bersumberkan minyak birage yang berkualiti tinggi. Ianya sumber terbaik berbanding bunga evening primrose dan minyak blackcurrent.

GLA sebenarnya dihasilkan oleh tubuh manusia secara semulajadi.Ianya sejenis fat yang membuatkan kulit, kuku dan rambut menjadi lebih lembap, bersinar dan sihat. Golongan lelaki yang mengamalkan GLA setiap hari dapat mengelakkan terjadinya kanser prostat, mengurangkan  risiko diabetes, antioksida yang baik untuk detoks toksin dari tubuh (contohnya akibat tabiat merokok, minuman keras, radiasi) dan menambahkan level kacak lelaki.

Level kacak bertambah? Yelah...jerawat kecut, kulit dengan tona sekata, kulit lebih mulus dan muda. Kalau kulit bertompok-tompok akibat eczema pun memang sesuai sangat amal GLA.Kawan admin dari sekolah cina dulu amalkan makan GLA. Kulit beliau lebih halus dan cerah. Memang untuk golongan lelaki yang malas minum collagen ni, GLA adalah pilihan terbaik. Tak banyak, disiplin makan 1 jenis suplemen jer. GLA Shaklee yang satu ni.

Oh ya, jangan lupa ambil gambar sebelum dan selepas makan GLA. Sebab kita yang tengok muka sendiri ni tak kan perasaan level kacak dah up up up.Kesannya boleh dilihat 6-8 minggu atau lebih awal.  Kalau dah ambil selfie sendiri tu, bolehlah share dengan admin Melly yer. Nanti nak masukkan cerita awak dalam blog baraitborneo.blogspot.com.

So lelaki, saya cabar awak makan GLA 2 bulan.
Ada berani?

Untuk mencuba produk GLA dan mendapatkan konsultasi percuma, silalah hubungi admin Melly.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

TQ for leaving your comment. Feel free to revisit B.B