Julai 05, 2014

Home » , , » Shaklee Kota Kinabalu

Shaklee Kota Kinabalu

Hari ni nak cerita perjalanan saya dari Tenghilan ke Shaklee KK.Oleh sebab,  ini kali pertama ke Shaklee, so my downline Yen offerkan diri beliau untuk tunjukkan arah.Kiranya jadi macam guide la (guide berbayar dengan shaker shaklee ja.Hehe)

So, from Tenghilan I drove to Yen's housing area which is Vista Melalin di Tuara. Jalan yang yen tunjuk memang straight saja sampai lah nak corner ke simpang Mitsubishi di daerah Kolombong.

Senang nak spot shaklee dari tepi jalan sebab tulisan S H A K L E E tu memang besar kat luar bangunan.Bangunan tu kiranya sebijik ja la..cumanya ada cafe dan kedai lain dalam bangunan yang sama.Masuk bangunan tu ada lif ya...so tekan ja lif butang 4 upstair. Now you are at Shaklee.Ops lagi pintu entrance Shaklee terkawal yer...ada guard kat situ dan we can only entered Shaklee once the staff press button for enter (agaknya la..sebab pada pintu tadi, saya tengok ada label P U S H.) Dah push balik-balik tak le buka. So staffnya yang tekan button untuk let the door being pushed in.

Disini sempat borak dengan SID lain. Dan berjumpa pula dengan SID Priscillia dengan MIL beliau. Dah tu kitorang decide ambil gambar kenangan once SID sorang lagi si Cumbie datang.

Excited sangat jumpa kawan satu sekolah.Sampai lupa nak daftarkan anak baru.Hehe.
Shaklee memang Best!!

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

TQ for leaving your comment. Feel free to revisit B.B