Disember 04, 2014

Home » , , » AWAS VITAMIN E TIRUAN

AWAS VITAMIN E TIRUAN


Label Shaklee bertulis "d" bermaksud dihasilkan dari sumber semulajadi manakala jika label "l", maksudnya vitamin itu dihasilkan dari sumber kimia atau tiruan. Periksa label botol vitamin anda sekarang ok.

Vitamin semulajadi lebih mudah diserap oleh tubuh badan berbanding vitamin dari sumber kimia atau tiruan. Ini penting kerana penyerapan yang tidak sempurna boleh menyebabkan toksik lalu akan menyebabkan wujudnya abnormal sel/kanser pada tubuh kita dalam jangka masa panjang.

Kandungan Vitamin E ShakleeVitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium [as selenium yeast].

* Vitamin E (400 IU) dari sumber semulajadi, minyak sayuran
* Selenium sebagai pelengkap bagi menyempurnakan aktiviti Vitamin E
* Grape seed extract (biji anggur)
* Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Pengambilan Vitamin E perlulah lengkap dengan Selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum kerana tanpa Selenium, ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Sekiranya anda pengamal Vitamin E selain jenama Shaklee, nasihat saya, pastikan juga anda membeli vitamin Selenium supaya Vitamin E anda dapat berfungsi dengan lebih baik.

Grape seed extract yang terdapat di dalam Vitamin E Shaklee mengandungi pelbagai khasiat dan terbukti berkesan untuk membantu mengatasi kanser serta amat baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan badan jika diamalkan secara konsisten.

Grape seed extract juga terbukti berkesan untuk menguatkan sistem imunisasi badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul, serta merencat pembengkakan dan keradangan.

Best kan Vitamin E Shaklee. 3 in 1 gitu:) Memang berbaloi-baloi.Harga pun berpatutan.
120 biji Sehari hanya satu biji. So, satu botol boleh tahan sehingga 4 bulan!!!Jadi, siapa kata vitamin Shaklee mahal. 


Ingin dapatkan vitamin E untuk kejelitaan berpanjangan?

Anda boleh SMS/ Whatsapps/ Call di 0133403848. 
COD Kota Kinabalu, Telipok, Tuaran, Tamparuli, Tenghilan dan Kota Belud.

Boleh juga lawat page saya di Facebook. Klik link di bawah ni.

https://www.facebook.com/pages/Baraitborneo-Kedai-Vitamin-Tuaran-Sabah/576645665785881

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

TQ for leaving your comment. Feel free to revisit B.B