April 26, 2015

Home » , » OTG SAN DISK PENDRIVE: HARGA BORONG

OTG SAN DISK PENDRIVE: HARGA BORONG




KELEBIHAN OTG  DUAL PEN DRIVE?


  • TAK PERLU LAGI MEMBELI MEMORY CARD - OTG ini boleh menyimpan sehingga 64G data
  • PLUG & PLAY. Cuma connect USB terus ke smartphone, dan anda boleh terus transfer file seperti gambar, music, video atau file yang lain. Bagi online seller yang suka buat poster seperti saya, bolehlah menyimpan koleksi gambar poster dalam OTG pen drive. 
  • TAK PERLU INSTALL APA-APA SOFTWARE: cucuk dah boleh guna.
  •  Sesuai untuk : Android, Windows, MAC OS, LINUX system (Samsung Galaxy Note, Galaxy Nexus, Galaxy SI/II/III, Motorola XOOM, TG01,Nokia N8,E7, Tablet, dan device lain yang support fungsi OTG/USB host)
  • BOLEH JADI PENDRIVE BIASA:Cuma cucuk dalam port USB.
  • RINGAN DAN KECIL, senang dibawa dan digunakan di mana-mana, dan membantu memudahkan kerja anda.
  •  Anda TAK PERLU LAGI CABLE USB untuk transfer data dari smartphone ke PC/Laptop anda.
  • Anda TAK PERLU RISAU KAPASITI SMARTPHONE  anda. Boleh layan movie terus dari telefon. Bestnya untuk parents, bila anak2 nangis atau bosan , boleh cucuk OTG pendrive dan anak2 boleh tengok movie dari telefon.



HARGA OTG:

RM80 + RM5 postage ATAU
 beli 3 unit ke atas dengan harga RM70 each + RM5 pos (menggunakan 1 alamat penerima)


CARA MUDAH MEMBUAT PESANAN:

Step 1:
Bayar ke account Maybank saya
MARY JAUNGIN
MAYBANK SAVING ACCOUNT 1601 4889 9151
Email: baraitborneo@gmail.com
No HP:0133403848

*Wajib letakkan email saya

Step 2:

Print screen bukti bayaran dan whatApps/SMS kepada saya

Step 3:

Setelah terima mesej pengesahan dari saya. Sila beri

Warna pilihan: (jika available saya akan cuba cari)
Kuantiti:
Nama penuh
Alamat untuk pengeposan barang
No.HP
Email

Jemput WhatApps jika ada pertanyaan : 0133403848 









Tiada ulasan :

Catat Ulasan

TQ for leaving your comment. Feel free to revisit B.B